marți, 4 mai 2010

Chroma key compositing

       2 DA SKY - ALIN Primul video clip realizat în proporţie de 95% pe chroma key. Am lucrat la el împreuna cu "Tatelu" Gabi Stoica partenerul meu de platou şi unul din cei mai buni prieteni.Am filmat într-o încapere destul de mica pentru acest tip de filmare (12m/6m) unde ar fi fost necesar un spaţiu mult mai generos pentru a obţine rezultate foarte bune.Dar ne-am descurcat într-un final datorită modului ingenios a lui Tatelu de a exploata la maxim spaţiul disponibil, prin plasarea sistemului de lumini pe tavan şi pe jos mascate cu o faşie de material chroma :)Filmarea s-a desfaşurat pe parcursul a doua zile cu multe duble, multe tigari şi CocaCola.Editarea a durat 4 săptămâni pentru ca a fost mult de experimentat la montaj şi am cautat o mulţime de fotografii compatibile ca încadrare şi compoziţie, pentru a fi inserate ca background. Efectele din anumite secvenţe ale clipului au fost făcute în colaborare cu un alt prieten de al meu, împatimit al A.E. Daniel Bogdan.
     O secvenţa din studio aici ,unde il puteţi vedea pe Tătelu cu aparatul foto :)


          Acum, după 3 ani de la realizarea lui, văd unele "imperfecţiuni" în anumite cadre, care astăzi nu ar mai fi posibile cu tehnica şi cunostinţele pe care le-am acumulat pe parcursul acestor ani. Pentru ca deh...cat traieşte omul învata...Oricum, rămâne un clip bine legat şi executat tehnic şi oricând îl privesc cu plăcere.                

4 comentarii:

Meneopol spunea...

Uha! Bravo fretea, la mai mare!

nicu stanescu spunea...

Haha,ai postat comentariul in timp ce mai adaugam la el...Acum e finit.Hahahaha,mai baga 1 :)

Meneopol spunea...

Mama, mama, uite sînt vedetă!

Bogdan Ioan spunea...

Dubios ce ai scris. Bogdan Ioan